KULU / MANOUVRES"Kulu / Manouvres"
|
Miks z dwóch płyt: "Kulu Hatha Mamnua" autorstwa FIZZÈ oraz "Manouvres D'Automne" firmowanego przez DIZZI, czyli Gilles-Vincet RIEDER. Pieśni i piosenki awangardy rockowej z elementami muzyki etnicznej, folkowej i reggae. Szamańska atmosfera, zaklinanie, bujanie, czarowanie.
Nagrania zarejestrowano w latach 1980 – 1985 ( LP "Kulu Hatha Mamnua") oraz w 1987 roku (LP "Manouvres D'Automne"). (P) 1996.
W nagraniach wzięli udział:
- DIZZI - instrumenty perkusyjne, hurdy gurdy, zawołania myśliwych, balafon, sanza, talerze, klaskanie, schall, rauch, vielle,
- Pascal CUCHE - instrumenty perkusyjne, nieregularne przedmioty, przedmioty kuchenne, naczynie do mleka
- FIZZÈ - instrumenty perkusyjne, instrumenty perkusyjne, zawołania myśliwych, butelki, instrumenty klawiszowe, nieregularne przedmioty, przedmioty kuchenne, beczka po oleju, wiertarka ręczna, Quetschkommode, pompa, fortepian, vélo, pchitt, CP 70, syntezator, fisharmonia, duppy, gitara basowa, rury
- Cat BROILLET - śpiew w chórku
- Françoise BORIOLI - śpiew w chórku
- Anne LEHMANN - śpiew w chórku
- RICO - puzon
- Marie SCHWAAB - skrzypce
- Hossam SHAKER - kanun
- Cédric VUILLE - klarnet
- Tobias MORGENSTERN - akordeon, fortepian
- Cédric BOVET - saksofon
- Sylvain GAGNON - gitara basowa akustyczna
- Olivier VUILLE - gitara basowa
- Olivier MEURY - balafone
- Christian "Dodo" Andor - balafone, fisharmonia, akordeon, melodyka
- Serge "DjoDjo" BAUDAT - instrumenty perkusyjne
- Eva LANGEMANN - fortepian
- Laurent VIENNET - gitara basowa, gitara
- Jean-Maurice "Momo" ROSSEL - gitara
- Steve GREGORY - saksofon
- Yves ROTH - gitara
- Linton Kwesi JOHNSON - samplingi głosu
- Dennis BOVELL - gitara basowa
- Linton DE BROS - narracja
- Guy-Bernard DE BROS - narracja
- Taj MAHAL - głos
- Aline BÖSCH - głos
- Sandra MENESES - śmiech
- Lee "Scratch" PERRY - akordeon
- Stefan KLING - skrzypce
- Helmut LIPSKY - gitary
- Rainer ROHLOFF - gitary
- Victor BROS - flet
henrykpila@ars2.pl
|
Wytwórnia: MENSCH MUSIC
|
Nośnik: CD
Cena:
Dostępność: nie ma
|
|
|
|